asiltonunmommysi inşallah bu dönemde de bebeğinizin dişleri çok zorlamadan çıkar. Benim oğlumun üst dişlerinin hepsi yerleşmiş altta da köpek dişleri şiş, böyle hepsi bir anda yerleşip tek tek mi çıkıyor acaba yoksa hepsi aynı dönemde mi çıkıyor bilginiz var mır? inşallah benim de bir an önce geçer gider sürekli ısırdığı için yara oldu göğüs uçlarım Allah affetsin emzirmekten korkar oldum😔