Gizemcaglar01 Anneler bebeğim 3.5 aylık be böyle dalmalardan sonra belli yükseklikte ki seslerden aşırı korkuyor ve katılarak ağlıyor sizin bebişlerde de var mı bu tarz durumlar normal mi ?
Eylulllllll Gizemcaglar01 olabilir diye düşünüyorum. Biz 3 ay 3 günlüğüz ama hamdolsun yok .çok düşünmeyin
Gizemcaglar01 mavikalp11 kafama çok takıldı canım Allah korusun epilepsi den şüphelendim bir kaç yazı okuyunca umarım ataklardandır
Esradnmeez1 Gizemcaglar01 bizde de var öyle bi durum aniden irkiliyor rüyasında bi yerden düşmüş gibi oluyor bize doktor çocuk nörolojisi görsün bi tür epilepsi de olabilir dedi umarım değildir ☹️
cikolatadelisi Aynen 4 aylık benimki de. Uyuturken 2 kere tutamadım hapşırdım. Ağlamasını görecektiniz. Korktuğuna mı yanayım, uyandığına mı