Merhaba,
Oğlum 37 günlük yaklaşık 1 hafta önce yüzünü isilik bastı. Karbonatlı su ile düzenli sildim. İsilik geçti. Fakat yüzü pütürlü ve aşırı kırmızı kaldı. Bir de haddinden fazla gergin kantaron yağı sürüyorum. Herhangi bir gelişme olmadı. Tavsiyesi olan var mı? Lütfen yardımcı olun.