Kızım tam 3 aylık oldu beni aktif bi şekilde 15 dk falan emer doymadığını anlar mama veririm 2 ölçü onu da bitirir ancak öyle doyar. Süt arttırıcı vs kullanmıyorum ve düzenli su içme yok uyku imkanı da yok. Bugün sağayım dedim 5 saat gibi bi sürede 160 birikmiş 2 göğüs. Ayrıca birini emerken diğerinden süt akar.
Dipnot bebeğim 11 gün küvezde kaldı 40ında emmeye başladı, silikon uçla beraber. Kısacası mamayı kesmeyi denesem mi. Şu an doktor değişme aşamasındayım soracak doktor yok