İlk günler benimki de öyleydi sarılık sınırdaydı ve uyanmıyordu her emzirmeden önce uyansın diye önce altını açıp soyardık emene kadar da çok giydirmezdik sürekli ayağının altına bastırıp burnunu sıkarak zor emzirirdim ama bu dediklerimi yapabilirsin en azından biraz emiyo