yigitinaannesii Merhaba kızlar, Fikir almak istiyorum, sizce bu iki ürün nasıl? Teşekkür ederim şimdiden fikirleriniz için. Hayırlı sahurlar. ☺️♥️
Tortilla_ yigitinaannesii Üstteki çok hoş 😍 ama öyle benzer bir ürün aldım ve kızımın bacaklarında iz yaptı kızarttı baya 😕Bir alttaki de çok cool 😎 içinde rahat eder 😁
antropologanne yigitinaannesii Ben üstteki tulumun benzerini kizima aldim ama o kadar kisa geldiki, hareket ettikce bezi gozuktu. Vede lastikleri iz yapti. Degismek zorunda kalmistim.