Kizlar merhabalar 20 aylık bir oğlum var 3 gündür hep agliyo geceleri uyumuyo yemek yemiyo doğru düzgün kahvaltıda öyle hep ağlamakla geciyo her istediğini yapiyorumda beş dakka sussun diye ateside oluyo ilaç veriyoruz ılık banyoda yaptırıyorum 2 yas sendromuna girdi acaba ne yapabilirim uykusundan ağlayarak kalkıyor çoğu zaman 😢 tecrübeli anneler yardım edebilir misiniz 😌