Kızlar meslek sahibi olmak istiyorum ama öyle üni okuyacak halim yok vaktim de yok belki bir kaç sene sonra düşüncem değişir ama hoş okusamda üni okuyanların çoğunun da bir yere geldiğini göremedim şimdilik aklımda ilgimi çeken ve severek yapabileceğimi düşündüğüm diş hekimi asistanlığı var araştırdığım kadarıyla kursu varmış bu konuda bilgisi olan var mı?