Merhabalar, hamileliğimde 14 kilo almıştım ve şuan 2 kilom kaldı. Bu arada doğum yapalı 3,5 ay oldu. Fakat göbeğim eskisi gibi dümdüz olmuyor, küçük bir göbek kaldı. Doktoruma sorduğumda 9 ayda toparlanıyor dedi. Sizin göbek için ekstra yaptığınız bir şey var mı? Emzirdiğim için diyet yapamıyorum, 12 kilo kendiliğinden gitti. Son 2 kilo için sütüm azalmadan yapabileceğim bir şey var mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.