Sekerkizzz Arkadaşlar 14 gün oldu doğum yapalı 2 3 gündür acaip pişik oldu bebeğimde bacak araları sulu yara gbi kizarik neden olur ki mama yapar mi
1kz1ogln_ Sekerkizzz mama pişik yapmaz bezini sık değiştirmezsen kaka özellikle yapınca hemen değiştirmezsen pisige neden olursicakla birlikte terleme ve bezin hava alamayıp surtmeside pişik yapar (her bezde her çocuğa kullanılmıyor) bezde pişik yapar geçmiş olsun inşallah biran önce geçer
Seydacelep Sekerkizzz bezde yapabilir mama zannetmiyorum yapsın ama kantaron yağı kesinlikle bide ılık pamukla temizleyin benim bebeğim karnına kadar pişikdi bildiğin pancar gibiydi her altını aldığımda pamukla siliyordum ılık suya batırıp kuruluyordum bol bol kantaron yağı sürüyordum geçti inşallah geçer 🙏 bide Silverdin
Miran1306 Sekerkizzz ıslak mendili yıkayıp öyle silin altında çişli bez olsa bile bekletmeyin uzun süre, değiştirin ve en önemlisi bepanthol baby alın günde bi kere mutlaka sürün yaz geldi artık daha dikkatli olmak gerekir onların tenleri çok hassas
Nil123 Bi zeytinyağ bi pişik kremi kullanın kuruyunca kremi sürün o esnada hava alır altı ben öyle geçirdim pişiği . bide bebiş hassasa altını temizlerken pamuklu mendille temizleyin ılık su yapıp .