Merhaba anneler bebeğim 11 aylık isal ve kusması var bu rahatsızlığıyla doktora gittik bağırsak enfeksiyonu olduğunu söyledi serum takıldı ogün hastanede ama iyileşmedik 1 haftayı geçti hala devam aranızda bu rahatsızlığı geçirenler varmı süreç nasıl geçti neler kullandınız