2,5 yaşında oğlum gün içinde inanılmaz zorluyo beni herşeye hayr itiraz herşeyi kendi yapıcakmış yemek yemio beni hiç ama hiç dinlemio sanki kzdırmak için bilerek yapıo bazen bağarıyorm ama sonra üzülüp ağlıorm napsam sakinliğimi korumam için bi
önerisi olan ? Kendime kızıyorm 😞