Bebeğim 3 aylık yarın, şuan uyutmaya çalışıyorum yüzüstü sadece yatakta babasıyla bizim ortamızda yatırırken uyutuyordum. Beşiğimiz anne yanı beşiği dibimde hemen ama beşikte hiç yüzüstü yatırmadım ama ortamızda hep yüzüstü uyuyordu. Şuan yüzüstü yaptım uyuyor. Sizce çevireyim mi yan çok iyi başını sağa sola çevirebiliyor bazende yüzünü biraz kapatıyor. Napsam bilemedim ama bhndan önce hep yatakta ortamızda yüzüstü uyurdu şimdi beşik olunca farklı geldi cvplara göre çocuğu yan çeviricem başını çok rahat sağ sol yapabiliyor. Ama uykuda nefes alamayıp yine kaldırır mı başını sağa sola rahat etmek icin.