Salih0544 Kızlar mrb sütüm az bebeğim sadece sütümü istiyor aptamil 1 num eskiden seviyordu şimdi hiç istemiyor sadece çok çok fazla acıkınca yiyor midesini bulandırıyor. Sütümün tadını seviyor. Evolvia istemedi golden goat istemiyor öncesinde humana ve hippte kullandık çok küçüktü herşeyi kabul ediyordu şuan ne alalım bilmiyorum bebekleriniz hangi mamayı seviyor gelişimlerinde olumlu etkili olan mama önerilerinizi alabilir miyim
Berra Salih0544 mrb bebegım aptamılın tadını hıc begenmemıstı evolvıayı sevıyordu fazlada kılo yapıyordu. Suan gazdan dolayı evolvoayı bıraktık hıpp combotıc kullanıyoruz kılo alımı güzel yıne evolvıa gıbı degıl ama ıcıyorda sındırımı daha güzel geldı bana
shdemir Salih0544 Hipp combiotik kullanıyoruz canım biz hem tadını seviyo hemde gaza kabızlıga birebir 😊
Ennur Salih0544 Hipp combiotic gaz ve kabızlık yapmıyor ama kilo alımı hakkında bişey diyemiycem bebeğim güzel kilo alıyor ama ben mamayı günde 1,2 kere 1 ölçek 30 cc veriyorum genelde emziriyorum hangisi iyi geliyor bilmiyorum aylık kilo alımı 1,300 kg civarı tadınıda seviyor bebelac denemiştik içmemişti
Betlll Salih0544 tadını bilmiyorum ama bnm bebeğim şu aralar kusuyo sağlık ocağı doktorcı smiya’yı önerdi henüz almadm ama hip kullanıyorum onu bi dene
Salih0544 Berra bizde evolvia sevmedik herkes hipp diyor bi deneyeyim bizde kabızlıkda var 5 6 gün yapamıyoruz inşallah iyi gelir
Salih0544 Betlll ben ısısını kontrol ederken tadına bakıyorum aptamil tat olarak en güzeli ama şu sıra istemiyor hipp deniycem teşekkür ederim 💕🙏
Gokcelgin Salih0544 ilk hip kullanıyordum ama şimdi bebelac keşk en baştan bebelac kullansaydım onu çok sevdi deneyin isterseniz 🙏🏻
Ennur Salih0544 50 günlük 1 ay erken doğdu oğlum 2,800 doğdu şuan 2,3 gün önce tartıldık 5,300 ilk ay 1,200 falan aldı 4,120 gramdı ondan 20 gün sonrada 1,200 gram falan aldı bakalım 2 aylık aşısında ne çıkacak ☺️
Salih0544 [bilinmeyen] evet bencede en güzeli aptamil bende tadına bakıyorum ısısını ölçerken ama şu sıra istemiyor napıcam bilmiyorm hipp deniycem