Eylul-09 Herkese hayırlı geceler hanımlar. Akşamdan beri dişim ağrıyor ve diş etim biraz şişmiş. Hamileyken de olmuştu,doktor geraks ve maxiflu diye gargaralar yazmıştı. 5.5 aylık bebeğim var emzirirken de kullanabilir miyim acaba? Aranızda kullanan var mı?