annetatlisi Doğum yapalı 2 ay oldu ve adet olmadım daha ne zaman olurum sezeryan sonrası kanama adet sayılıyor mu?
gokce24 annetatlisi 40 günden sonraki kanama artık adet sayılır. 1 seneye kadar olmaması yada düzensiz olması normal eğer emziriyorsanız
Eylul-09 annetatlisi doğum yapalı 5 buçuk ay oldu bende hala olmadım. Hamile kalırsak da ancak şüphelenip test yapınca falan öğrenicez 🤷♀️🤷♀️🥺
Aslisss33 annetatlisi bende doğumdan sonra 35.gün adet oldum başka olmadım . Üstelik sütüm de yoktu. Şimdi 5 buçuk aylıkken oldum ilk adetimi :)
gokce24 annetatlisi benimde hep düzenliydi 40 ım çıktıktan 10 gün sonra oldum yine 28 gün sonra beklerken iki hafta gecikmeli geldi. 3 ay olu doğum yapalı. Her gecikmede test yaparak sanırım 🤷🏻♀️