cumartesi günü kürtaj oldum bugün 5. gün bu gune kadar kahverengi lekelenme tarzında kanamam oldu bu güne kadar bir ped dolmamistir bile belki fakat bu gün ondan fazla şekilde kanamam oldu ben azaları sanıyordum ama bugün artması normal mi lütfen bilgi verebilir misiniz doktor randevum cumartesi yarın gitmelimiyim sizce normal mi soruyorum çünkü kızım 7 aylık ve birakabecegim kimse yok cumartesi annem sehirdisindan gelicek yani eğer önemli birşey varsa komşu vs birakip gitmek istiyorum.