Nsabckk Kızlar kaç saatte kaç cc mama veriyorsunuz. Gece beslenmelerini nasıl ne sıklıkla yapıyorsunuz. Bide gece uyurken kundaklayıp yatırıyorum ama açsam mj öyke mi yatırsam bilemiyorum. Kundak yapınca da bş garip oluyo çocuğu sanki bağlıyormuş gibi. Siz Nasıl yapıyosunuz.
Babyme Nsabckk evim sıcak 23 24 derece oluyo gece , üzerine müslin örtü örtüyorum öyle bile terliyor ,, 3 saatte 120 ml mama içiyor ama bu aralar gece içmek istemiyo zorla ben kaldırıp içirmeye çalışıyorum 20 30 anca içiyor ama gündüz sorunsuz içmesi ,,,,
prensveprensesannesi35 Nsabckk canim benim.kizds 3 ay 1 haftalik 3 saatte bir bazen 2 saatte bir 120 iciyor ama 2 ssaatte icinde bitirmiyor cogu zaman gece erken yattiysa bir kere kalkiyor 4 5 gibi gec yattiysa sabah 6ya kadar kalkmiyor 8 gbi maroton basliyor zaten kundak hic yapmadim ben
Glcntna Nsabckk artık kundak yapmayın 3. Ayda dönmeye başlıyorlar benimki 3. Ayda döndü ani bebek ölümüne neden oluyor diye biliyorum . Biz 3 saatte bir 120 cc içiyoruz 3ay 15 günlükken atak haftasına girince iştshsızlık oldu
sevim_kos Nsabckk dönmeye başladıysa kundak yapmayın tehlikeli. Yüz üstü döner elleriyle kaldıramaz kafasını Mnvvr63
Seydacelep Babyme bence gece uyuyorsa uyandırmayın bende öyle yapıyordum herşeyden korkuyor doktor çok kızmıştı 3 aylık bebek 6 saat aç kalabilir uyandırınca huysuz olmuyor mu
Babyme Nsabckk yaaaa öyle mi uykusunu bölmek istemiyorum aslında ama ne biliyim hiç bi tecrübem yok yakınımda kimse yok sorabileceğim tek başıma büyütüyorum valla napcağımı şaşırdım
Nsabckk Babyme ben hemşireyim ama hiç bişey bilmiyomuşum başkasının çocuklarına öok güzel baktım ama kendi çocuğumda sınıfta kaldım eşimin işi nedeniyle şırnakta yaşıyoruz bende tekim eşimde bi var bi yok tek başıma idare ediyorum ama tükendim 😂😂
Thedeyll Babyme merhaba bebegi ürkütmeyin uyandirmayin bunu doktorlarda soyluyor . Bebek acikirsa zaten kendi uyanır aglay uyuyamaz . 5 saati gecmediginiz surece sorun yok . Eger iciniz rahat etmiyorsa biberonla besleyebilirsiniz ben bazen oyle yapiyorum . Bebegi zorlarsaniz bebeginizde hem meme reddi hemde korku olusur .
Neslihan38 Nsabckk ahah ne kadar da beeen 😬 Bende sirnaktayim, benim eşimde polis ve sürekli görevlere gidiyolar 1 aylığına yalnız kalıyorum bı şekilde idare ediyorum 3 ay 15 günlük oğlum benimde, mama+meme şeklinde ilerliyoruz, saate dikkat etmeden rastgele veriyorum artık onun istahina göre
Zumra01 Benim bebegimde 3 aylik gece kendisi kalkarsa besliyorum kalkmazsa kaldirmiyorum uykusunu bölmeyin bence acikinca kalkar zaten
Nsabckk prensveprensesannesi35 benimde aynı sizin gibi son 2 gündür geceleri kalkmıyo akşam son öğün yapıyo sabah kadar yok 4 veya 6 uyanıyo içim rahat etmiyor aç mı acaba diyorum ama bi yandanda uyandırmak istemiyorum siz uyandırıyo musunuz
prensveprensesannesi35 Nsabckk yani şöyle eger erken yattiysa bende gec yattiysam 2 3 gibi veriyorum mama uyanmayim diye ama oteki türlü vermiyorum uyaninca yediriyorum istediginde
flowerfly 3 ay 18 günlük kızım.herhalde 2. Aydan beri gece o kalkmadigi sürece kaldırmıyorum doktor da öyle dedi. Zaten kurulu saat gibi 3 saate kalkardı.simdi 9 da yatırıyorum 6 saat sonra gece 3 gibi kalkıyor kendisi daha sonra artık sabah 7.8 gibi kalkıyor 120 ml mama veriyorum.. gun içinde de öyle .3 saatte bir bazen geçiyor bile .ama çok geçirmemeye çalışıyorum.hic kundak istemedi hiç yapamadik.
Ninfea Glcntna her bebek 3. Ayında dönmüyor ki benim oğlum 3 ay 23 günlük sadece sol tarafına döndü bi iki kez o da altını değiştirirken. Daha icraat yok henüz. Yana bşle zor döndü kaldı ki yüzüstü nasıl dönsün :) O yüzden hâlâ kundaklıyorum ben ama dönmeler çoğaldığı gibi anında bırakıcam kundağı tabii o ayrı bi durum. Post sahibinin de bebeği henüz dönmüyorsa kundaklayabilir. Bebekler kundaklıyken daha uzun ve daha huzurlu uyuyorlar.
Ninfea Nsabckk dönmeye başlayana dek kundakta uyuması gayet sağlıklı bir durum. Benim oğlum 3 ay 23 günlük, dönmeye başladığında bırakıcam kundağı. Ve gündüzleri 3 saatte bir 120 cc anne sütü içiyor. Geceleri ise uyuduğundan acıktığını anlamıyor sanırım. Geceleri de 130 cc içiyor ve daha uzun saatlerde besleniyor yani 4 ya da 4.5 saatte bir besleniyor. Bazen 5 saati de buluyor. O kıpırdanmaya başlıyor acıktığında. Biraz mıkırdanmalar oluyor. Ki zaten ayna nöronlar o uyanmadan anneyi uyandırır zaten bebeği acıktığında. Bebekten bebeğe de fark eder elbette bu saatler ve cc’ler. Her bebeğin iştahına göre değişir. Her bebek kendine özgüdür yani, bi kıyaslama yapılamaz ama aşağı yukarı bu şekildedir. 3 aylık bi bebek 120-140 cc arası mama/süt içebilir 3 saatte ya da bilemedin 4 saatte bir.
Babykus Ninfea ben de aynı durumları yaşıyorum. Erken ya da geç dönmesinin sebebi nedir peki bilginiz var mı?
Bereninannesi10 Nsabckk doktorlar kundak önermiyorlar çünkü bebek rahat edemiyor ve rahat gazını tuvaletini yapamıyor ben 15 günlükken bıraktım doktor dedi ki çok kundak yapmak istiyorsan kollarını tek yap
Babyme Thedeyll bugün kontrol e gittim sordum doktora uyandırma sakın dedi 8 saate kadar aç kalabilir artık sorun yık kendi acıkırsa uyanır dedi evet oğlum 3 aylık