DerinMavii Yani 7.aya girmemiz şart mı acaba 11 gün sonra altı aylık oluyoruz kilosu düşük olduğu için hem normal hem özel mama ayriyetten anne sütü yeterli şuan için dedi sizce napmaliyim geç kalmam umarım. Ek gıda reddi oluşmaz değil mi kızlar
Liyaninannesiiii DerinMavii 180 gün dolunca diye biliyorum ama doktorunuz en iyisini bilir sanmıyorum sıkıntı olacagini
Irmakprensesinannesi DerinMavii 00 ek gıdaya zaten nrml dede 6.ayda başlanıyor 180 gün dolduğunda çünkü 6.ay itibariyle mama anne sütü tek başına yetersizlesiyir biz erke başladık doktorumuz istedi 4.5 ayliktik kzim hazirdi şuan 8 ay 22 günlük 3 öğün besleniyor
DerinMavii Irmakprensesinannesi anladım canım altıncı ayda neler verebiliriz ne verdiniz bir çay bardağı gecmeyecekmis sanırım biraz püre bir kase de kaşık maması versem yeterli olur mu fazla mi acaba tabi yedinci aya doğru yapmayı düşünüyorum bunları şuan üç gün kuralı uygularım buuyuk ihtimal
Irmakprensesinannesi DerinMavii kızım 8 ay 22 günlük herseyi yiyor aklına gelebilecek sebze meyve et köfte balık hepsini yer kısım 4.5 aylikti ek gida başladığımda tadimliga bütün sebzeleri haşlayıp tek tattirdim sonra çorba yapıp tatti sonra meyveleri tatti 6 ayda kıyma başlandı corbalarini 2 öğünü vardı 7 ayda avakoda ceviz badem başlandı 8 ayda 3 ogune başlandı balık köfte parmak besinlere pankek vb şeylere başladık