aykoz_ ahiretlik sırrımı seninle paylaşıyorum. Benim Kendi keşfim. Dene artık evine camsil almazsın o kadar diyorum. Benim evimde full cam. Salonda koca koca 2 tane sürgülü cam. Yatak odamın bir duvarı cam. 3 oğlum eller de sürekli camlarda. Birde eller kirli olunca o camı önce suyla temizleyip sonra silmem gerekiyordu. Hâliyle cam silmekten nefret eder hale gelmiştim. Sonra dedim ki bu böyle olmaz. Deneye deneye buldum. Bir kaba su koyuyorsun. 1 litre kadar diyelim. İçerisine yarım çay bardağı kadar sirke beyaz yada üzüm fark etmiyor. Ve aynı oranda klorsuz Domestos varya. Bingo oxijen var. Ondan. Karıştıriyorsun köpüklü gibi bir su oluyor. Mikrofiber bezi o suya batırıp iyice sıkıp siliyorsun. Silerken köpüklü olduğu için iz görünüyor ama 2.3 dk ya kurudugunda burda cam mi var diyebileceğin bir temizlik oluyor. Camsille kollarım yorulurdu bu kadar parlak temiz olmazdı. O kadar diyorum . Tüm evimin camlarını silmek bu şekilde 10 dk mi almıyor. Aynayı da bu şekilde silebilirsin. Hiç iz kalmıyor. Detayları atlamayın ama klorsuz Domestos olmalı yoksa iz kalır. Bez mutlaka mikrofiber olmalı yoksa iz kalır. Aylardır bu şekilde siliyorum hiç sasmadi.