Kızlar dişlerim normal de çok düzgün sıralıydı herkes çok beğenir söylerdi son 2 3 senedir ön üst dişlerim de anlayamadığım bir kayma oldu bir dişim arkaya biri öne üst üste bindi o kadar kötü duruyor ki bazen gülmek istemiyorum diş malum özeller ateş pahası devlet hastanesi ağız ve diş sağlığı hastanesi yani tel takar mı ücretli mi olur bilginiz var mı