Cmehtap09 aynısı bizimde başımıza geldi benim kızımda 4aylık bugün ilk önce KBB ye gittik ama 2yasindan küçüklere bakmıyorum çocuk doktoruna götürün dedi bende iyi bir doktor bulup götürdüm bende günde 3 4 defa serum fizyolojik ile sıkıp aspire ediyordum o daha fena yapmış ödem oluşmuş ve burun spreyi kullanıyorduk doktor günde bir defa sabahları burun temizliği yap dedi burun spreyine devam dedi birde zaditen damla yazdı bunlar rahatlatır dedi