AlEs benim kızımın cildi atopik dermatit yani çok kuru ve egzamalı. Sebamed şampuan ve losyon kullanıyorum. Ama onun haricinde egzama çıktığı zaman kortizonlu krem sürüyorum doktor yazmıştı. Kortizonlu krem sürmezsem geçmiyor maalesef sadece nemlendirerek. Gün içinde kurudukça nemlendiriyorım, egzama çıkarsa kortizonlu kremini sürüyorum ertesi güne kayboluyor. Birde bunun yanı sıra duş süreleri kısa ve suyun sıcaklığı ılık olmalı, organik pamuk giysiler ve neyden kaynaklandığını bilmeniz gerekiyor. Deterjan toz değil sıvı hipoalerjenik olmalı. Evde mustela da var hediye gelmişti, kullanıyorum ara sıra o da iyi geliyor ama.