

Merhaba bayramda kızıma bu elbiseyi aldım fakat üstüne ne giydirsem bilemedim kızım daha 21 aylık. LC wa da krem renkli trenchot var o olur mu yada beyaz deri ceket mesela. Yada hiç para harcamayıp evdeki kot ceket var onu mu değerlendirdem anneler ne dersiniz önerilerinize açığım. Siyah ayakkabı giyecek bu arada