Kızlar adetim bir gün gecikince idrar testi yaptım silik çizgi çıktı sonra kan testi verdim onda da değer 64,64 çıktı gebelik var dendi ama kafam çok karışık acildeki doktor iki haftalık dedi ama son adet tarihime göre 5 inci haftanın içinde görünüyor öyleyse değer düşük değil mi bi yorum yaparmısınız