Annişler başlıkta olduğu gibi bebişim emmeye başladı 11 gün küvezde kaldı küvezde kaldığı sürece sadece 3 gün emzirdim eve geldiğinde gögüsümü tutamıyordu tanzikli geliyordu boğuluyordu zar zor emiyordu erken doğum olduğu için ağzı yoktu resmen 1 ay anca emdi şuan 4 buçuk aylık ve il defa şimdi emmeye başladı çok istemişdim emsin diye bir türlü tutmuyordu ağlıyordu şimdi uyuklarken verdim şap şup emmeye başladı inşallah gündüzleride tutar dua edin lütfen emzirmek bana çok iyi geliyor bebeğimle ten tene olmaz ferahlatıyor dua edin tekrardan memeye dönsün
şuan gözlerim doldu resmen duygulandım ❤️🙏