AnnaKurt Nurgrvn Yani ana yemek de doyurucu mantı da bilemedim sanki börek tarzı ya da meze tarzı bir şey olsa
Nurgrvn Madam ama ana yemek de meze verilmez ki ana yemek olarak onu düşündüm amntiyi ara sıcak olarak
Nik_mik_yok Madam herkesin yemek kültürü farklı tabi 🥰 bizde mantı misafire ana yemek olarak verilmez , ara sıcak olur. He kendimize yapar yeriz yanında bişey olmadan sofranın baş tacıdır orası ayrı
Madam Nik_mik_yok ya ara sıcakta olmaz ama bilemedim kayseriliyim ben ondan sanırım bizde baya baya ana yemektir yani ha yanına sarmalar dolmalar içli köfteler döktürsün o ayrı 😅😅
Nurgrvn Nik_mik_yok bizdede öyle gerçekten bütün yemekler ağır verilir hiç ara sıcak börek verildiğini yada basit bişey verildiğini ben hiç görmedim kendi ailemde