gulistan2511 Sevgili anneler 2 aylık bebeğim gece yarısı 1 e kadar uyumuyor. Bebeğimi beşikte yada herhangi bir şekilde sallamıyorum. Beyin sarsıntısı oluşumu sebebiyle sallanmasına karşıyım. Bunun dışında nasıl uyutabilirim?
cemre_-34 gulistan2511 piş piş ile popova hafif vurarak evin icinde gezinmek gibi 2 aylık olduğu icin anne karnında gibi hisedee kucağınıza alıp pis pis edebilirsiniz
secoz gulistan2511 😂😂😂😂 ben buna güldüm, çünkü bende öyleydim 2 aya kadar şuan 5ayıba girecek Allah ne verdiyse ayakta, beşikte, kucakta, emerken, oyun oynarken, kendi kendine her türlü uyuyor yeterki eee-eeee açık olsun
Olurolur gulistan2511 hep memede veya kucagimda salınirke. Uyudu simdi de ayni sekilde memede uyuyor emzik 3 ay aldı sonra bıraktı yeni emzigi ben 😅😂
Esra_inciii gulistan2511 iki aylık kendi kendine uyuyor dokuz buçuk on gibi gece üçte kalkıyor emiyor uyuyor sabah yediye kadar sallamadık hiç emzikle bazen emziksiz uyuyor
gulistan2511 Esra_inciii ne güzel ben 9 da uyuması için uğraşmaya başlıyorum emiyor ama uyumuyor taaki gece yarılarına kadar
DemetF gulistan2511 hafif salmaktan zarar gelmez kafasini bir saga bir sola hizli sallamak sakincali.Birde bebegine kalmis bisey mesela benim kizim yatiririm memeyi veririm oyle uyur dalamiyorsa yada kipirdiyosa bacagina kalcasina hafifce dokunuyorum daliyor
secoz gulistan2511 evet 🥳 salla ama çok hafif tempoda ☺️ Ben öyle alıştırdım hemen uyuyo kucakta bile sallasam
Hilaldikmen İlk iki ayda emerken ve kolunda sallayarak yada gezdirirken uyuyordu. Şimdi ayağımda sallayarak uyutuyorum çoğunlukla ama bazen salıncakta sallanırken yada kendi kendinede uyuduğu oluyor.. şuan 4 Ay 11 günlük minnoş kızım atak döneminde mi bilmiyorum ama biraz sıkıntılar başladı sürekli kucakta olmak ve ilgi istiyo ..
Eymen21 gulistan2511 sallama ya bende karsiydim ama hafif pis pis patpat yapabilirsin benim bebeğim emzik almadı benimde ilk zamanlar emerek uyutmak inan kolayima geliyordu ama git gide zorlaşıyor şuan 13 aylık geceleri açlıktaan değil bağımlılıktan kalkıp emip uyuyor bazen uykuları açılıyor
istanbullugelin34 gulistan2511 yavaş salladiktan sonra bisey olmaz ki yani sallamak degil salınım hafif hafif ben sallıyorum mesela kafası oynamiyo bile bir arkadaş salliyodu baya sarsa sarsa o zararli iste
gokce24 gulistan2511 Doğduğundan beri salonda yanımızdayken bebek arabasında yanında giden araba sesi açarak(internet kapalı kaydettik telefona) ilk zaman açıp uyuyunca kapatıyorum. Gece de yanımda ahşap beşik içinde. Sallama yada pışpış yok direk uyku. İlk zamanlar hep salladım baktım olmayacak alıştırdım şimdi böyle uyuyor 3 aylık
Deletedmom_22 gulistan2511 ilk baştan beri emzirerek uyutuyorum hala emerek uyuyor 2 yaş 3 aylık 🤦🏻♀️