ayse-can götürdüm parmağından kan aldılar sıvı kaybı varmış gaita istedi ama yapmadı yarın yaptığı zaman götürecem. Serum takacak oldu sıvı takviyesi ama saçma salak hemşire 4 yerini deldi çocuğumun bir damar bulamadı bende taktirmadim doktora sordum bol bol sıvı tüketsin dedi kusması icin de iğne vurdular bugün iyiydi çok şükür ateşi yok kusma yok biraz ishal var ona da toz ilaç yazdı onu kullanıyoruz Allah razı olsun düşünüp yazdığınız için ❣