gulse_uyak doğduğundan beri owlinin uyku gurusu tulumunda yatırıyorum. Kışın içine bir çift pijama, yazın sadece zıbın giydiriyorum Şu an artık Nisan bitti ssddce zıbına geçtik. Örtü, battaniye yorgan gibi şeyler kullanmıyoruz. Çorap asla giydirmiyorum. Evde de çorap giydirmiyorum. Kışın yine alt üst uzun kollu takım, yazın zıbınla geziyor. Bazen sadece bez. Bu zamanlarda da kısa kollu şortlu şeylere geçtik. Bence nasıl slıştırırsanız öyle gider. Ben bir kere bile, hırka, yelek, yünlü şeyler falsn giydirmedim.