İyi akşamlar 💐 6 aylık oğlumun bugün göz muayenesini yaptırdık , doktorumuz astigmat olabilir bu aylarda tam net bişey diyemem 1 yaşında tekrar görmek istiyorum dedi .. göz muayenesinde çok ağladı uykusuz kaldı eve geldik pet şişeyle oynuyordu ağzına soktu damağını kanattı bi süre durmadı kanı yanıma aldım şimdi içim çok buruldu gücüm üzüldü tedirgin oldum , başına gelen sonra normale dönen var mı ? Tam olarak nedir astigmat ? Bilgisi olan vardır inşallah 🙏🏽 hayırlı geceler