Unluunsuz Merhaba kızlar benim 1,5 aylık bebeğim var ve çok fazla gaz sancısı çekiyor gaz ilacı bitti acaba bir daha gaz ilacı mı alsam yoksa zeytinyağı mı versem bir zararı olur mu
MESoydan Unluunsuz Canım oğlum 2.5 aylık ama ilk ay bizimde çok gaz sancılarımız oluyordu sürekli ağlıyordu hepimiz mahvoluyorduk sonra doktora götürdük bi gaz damlası verdi ama aile hekimi ebemiz onu kullanmamamızı ve onun yerine 1 çay kaşığı günlük zeytinyağı vermemi söyledi onun daha çok faydası varmış bende öyle yaptım 🌸
Miniginannesi Unluunsuz dogdugundan beri oglumun mamasina1 cay kasigi zeytinyag koyduruyodu doktorumuz bir zarari yok canim
Miniginannesi Unluunsuz dogdugundan beri oglumun mamasina1 cay kasigi zeytinyag koyduruyodu doktorumuz bir zarari yok canim
Asyayse Unluunsuz birde kakasini yapamayınca zeytinyağı 1 çay kaşığı ıciriyoruorum serçe parmagimi zeytinyağına batırıp popo deliğine 5-10 sn masaj yapio altını kapatıyorum 15 dk içinde çok rahat yapıyor
Buketasell Hic bir zararı yok canim daha cok yarari var tuvaletini yapmadigi zaman bile bn kizima hemn veriyorum yapiyo icir bi 15 dakika sonra ayaklarini karnina itir yada yuz ustu cevir kucaginda ayaklarina poposuna itir o zaman cikar gazi
Betujjj Normalde 6 aydan sonra öneriyorlar zeytinyagını aditli çünkü egerr gaz danlası yerine vereceksenğz de soguk sıkım zeytinyagı oldun ve asitini aldırabilirsiniz
Betujjj Unluunsuz Unluunsuz pardon vücuduna sürmek için asidi alınması gerekiyordu karıstırdım,normalde ek gıda döneminde yemeklerin üstüne öneriyorlar 6 aydan önce önermiyorlar ama gaz damlası dediğiniz de yaglardan oluşan bir karışım bilemedim bir doktorunuza danışın isterseniz
queenMother Ben üçüncü bebeğim üçünede zeytin yağı yada çörek otu yağı içiriyorum hiç gaz damlası kullanmadım çok şükür bi sıkıntı olmadı