Mervehifa Kızlar 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım 1 haftadır kan da ve idrar da enfeksiyon çıktı üşüme titreme geliyo başım dönüyo böyle çok tuhaf oluyorum bebeği alıp emzirmeye bile Halim olmuyo başına gelen var mı