Bebeğim üç aylık uyurken kolunu çıkarıyor kolu çıkınca göğus kısmı da battaniyesi altında kalmış oluyor,şimdi baktım göğüs kısmı soğuk buda üşüyor demekmiş kundaklamiuirum çünkü ince battaniye ile yapıyorum kundağı üstüne diğer battaniye de olursa çok sıcak olur diyorum, üstüne battaniye ortmesem de diğeri ince kalır diyorum kısaca napacagumu bilmiyorum