Kskskskdmdmkd o ne biçim doktor serumfizyolojiğin hiç bir zararı yok benim bebeğim 3 aylık tıkalı burnu 2 saate bir sıkıyorum ve rahatlıyor birde otoribebe ile burnunu çekiyorum cunki küçükler haliyle burunlarını temizleyemiyorlar bana doktorum dedi ki ateş yapar bebekte burun tıkanıklığı ve doğru düzgün beklenemez dedi yani arastirirsan o minik yavrunun hergun burnunu acman lazım aksi taktirde sikintinyasarsin ve yastık koy yüksekte olsun basi ki daha çok tıkanması gerçekten torpili yada cahil doktorlar var bu devirde kendi çocuğunun doktoru sen olucaksin ben bir hava veriyorum düşün yani daha iyi acıyor burnunu sen aç burnunu çocuk ateslenmesin