Theanaa Oglum 13aylik, elime telefon asla alamıyorum Telefon görünce istiyor, ne yapabilirim nasıl engelleyebilirim
Nesli06 Theanaa aynı benim kızım. Görüntülü arasın biri direk eline alıp bizim yaptığımız gibi ekranı falan kaydırıyor ekranla oynuyor resmen 🙄 bi çözüm bulamıyorum..
Guledanur Theanaa baka bir mesgale bulun mesela trendyolda böyle tablet gibi birsey var kalemi var çizim falan yapılıyor öyle birsey bulsanız
Neraops Theanaa biz elimize ne alırsak çocuklarda onu alır onun için ben fazla almıyorum kitap alıyorum iki kızım da istiyor onu veriyorum sizde öyle yapabilirsiniz
Hep_mi_uykusuz Theanaa Benimkide oyle biri arayinca hoporlaru aciyorum konusabilmek icin habire iii iii diyip konisuyor telefindakiyle zaten goruntulu aramada kavga dovus zor konusyoz😂Bende o uyuyunca aliyorum.genelde
ezogelinn Theanaa 20 aylik kızım oda öyle biriyle konusacaksam bile hoparlörden konuşuyorum çünkü eline alıyor bu forumada anca uyurken giriyorum çünkü ağlayarak istiyor onun yanında elime almamaya çalışıyorum