Oğlum doğduğunda biraz kiyafet aldik kuzeninin kuculenlerini ve hediye gelenleri giydi. Bide 6.ayda alisveris yaptik. Suan 1 yasinda ama hala 6 aylik kiyafeti oluyor o yuzden baskada almadik yani 1 sene icinde bi yenidogan bide 6. Aydan itibaren kiyafet aldık. Bazen takiliyorum farkli giydiremiyorum diye ama sonra diyorumki olsun bisey olmaz. Bu arada durumumuz olmadıgından degil parayi kiyafete yatirim yapmak istemiyoruz.
Mesela suan yaz icin 2 3 parca kiyafeti var. Takilmalimiyim buna