Rika şöyle ki ek gıdadan sonra hep gazı oldu ama bugünler ki gibi şiddetli değildi hep geçer diye bekledim.gittiğim gastrentroloji doktorları tüm testleri yaptı kaka idrar daha bir çok test. Çölyak testide yaptırdım negatif çıktı.En son gittiğim doktor süt ve yumurtaya bakalım dedi evet çok geç bakıldı belkide dediğiniz gibi yasaklı ürün sürekli yendiği için bir şey olmuş olabilir mi? Ama doktor süt ve yumurta bırakınca yaklaşık 1 buçuk ayda sonuç alırız demişti.Alerji doktoruna hiç gitmedik derisinde kızarıklık döküntü vs yok diye. Yarın için hemen randevu alıcam şimdi çaresizlikten buralara yazıyorum düşünün yanıtlarınız için çok teşekkür ederim