Evimiz dubleks eşim nöbetçiyken yukarda yatmaya korkuyorum o yüzden salonda yatıyoruz oğlumla koltukta. Yatak odasında yatarken problem yok gece kesintisiz uyuyor bile diyebilirim sıkıntılı geceler azaldı. Uyansa bile geri uyuyor. Ama salonda yatarken gecenin 3 ünde bi uyanıyor bi daha uyumuyor sabaha kadar. Korkuyorum ses olsun diye tv açık bırakıyordum kısık sesle ondan mıdır dedim bi gece onu da kapattım yine uyandı. Koltukta rahat edemiyor desem annemde kaldım birkaç kere mışıl mışıl uyudu. Geçen gece ya Allah bismillah dedim yatak odasına çıkardım artık orda uyusun gerekirse ben uyumayayım dedim yine uyumadı. Neyi gözden kaçırıyor olabilirim baya uyanıyor yani sabah olmuş gibi ? Annemde kalırken babası da yoktu hadi onu arıyor desem. Başka neden olabilir ?