Kızım dogdugunda altta bir dişi vardı doktorumuz milyonda birde olsa bunun olabilecegini sorun olmadıgını söyledi dişin kökü olmadıgı için yutma durumuna karşı dişi çektirdik bugun alt sol damagında bir beyazlık fark ettim 2 noktada ayrı ayrı beyazlık var diş gibi ama emin olamadım yarın doktora gidecegim ama ilk ön dişler çıkmazmı ? Şaşkınım apse olabilirmi acaba huysuzluk ateş yok sadece o taraftaki kulagını kaşıyor arada ve salya var