Jelibonsmom ben genellikle fazlalık olanı sağıyorum, emzirme öncesinde emzireceğim göğsümü( sadece şişkinlik varsa fazlalığı almak için 5 dk kadar bekletiyorum) ya da sonrasında emzirdiğim göğsümü(bunda süre önemli değil) emzirirken de şişkin hissediyorsam ( genellikle geceleri) şişkinliği almak için diğer göğsümü sağıyorum( bu da 10 dk civarı oluyor.Açıkçası çok uzun süre tutmadım hiç, genelde 5 10 dk duruyor, o arada da çoğunlukla fazlalığı veya artanı sağmış oluyorum. Ama 15 20 dk kalırsa ve arada elle destek verilirse o şekilde tamamı da sağılır diye düşünüyorum.