Kızlar merhaba annem 46 yaşında
Rahminde iyi huylu kist vardı bi süre hap kullanıyordu dr zararlı bişey deil çoğu kadında olan bişey demişti
Yakın zamanada yine adeti duzensizlesti uzun süre gelmedi şimdi de 10 gunu geçmiş hâlâ adeti bitmedi ve çok geliyormuş
Bugün dr gitti kan testi almışlar galiba testin sonucuna göre parça alınabilir ya da menopoza gireceksiniz o yüzden de olabilir demiş dr
Kızlar başına gelen ya da duyan var mı ya yazın lütfen sebebi ne olabilir
Çok korkuyorum annem için sonuç kötü çıkarsa diye…