Mine_gzl Kızlar iyi geceler. Kızımın saçı ince telli ve kabarık çok kötü duruyor. Unibaby kullanıyorum ama şampuan olarak yani değişsem şampuanını düzelir mi önerdiğiniz şampuan yada başka bişi varsa söyler misiniz lütfen
birtatlianneee Mine_gzl ben weleda kullanıyorum ama bebeğim erkek :) Yine de saçı yumuşak ve düz yapıyor gibi kurutmuyor