1 yaşına kadar doyurmaya çalışmayacaksınız yesin diye peşinde dolaşmayacaksınız zaten yani öyle yapmalısınız çünkü bir yaşına kadarki süreç damak tadı oluşturmak esasen, olabildiğince besin tattırmak. Sonra doyurma kısmına geçersinşz ki doyduklarında ya yere atıyorlar ya da istemediklerini belli ediyorlar zaten