Annee 2 aylıkken bizimde aynıydı, 6-7 gibi başlar 10a kadar devam eder, sonra uyurdu. 3 aylık olunca geçti. Sanırım akşamları yoruluyorlar, gündüz fazla gülüp eğlendikleri için herhalde 😂 Doktora götürdüm çünkü sapasağlam bir şeyi yok dedi doktor 😒 sıcaktandır dedi, 6 sene bunun için okumuş 😒