balanne_20 Merhaba anneler bebeşim 4 aylık sağlık ocaği vegaferon diye kan damlasi verdi bide günde 6 damla verecekmişim netten araştırdim cocuklarda huysuzluk falan yapiyormus kullanan anneler varsa yardimci olabilir mi illa kullanmak zorunda miyiz
Nerecyaaa balanne_20 kızzz bugun sağlık ocagından verdiler bende diyom benm oğlan niyr huysuz sürkli ağliyor durmuyor. Aaaaa
Dnzezgikose balanne_20 bana doktorum onu önermedi ocean microfer kullanıyorum onun yerine sekiz damla herhangi bir problem yaşamadım
Dnzezgikose Yusufhavva aynı ilaç Demir desteği özel olarak alıyorum sadece devletin verdiği değil. 4 aylıkken başladık şu an 6buçuk aylık
BerrinHEA balanne_20 sağlık ocağının verdiği kan ilacı olsun D vit damlası olsun içimde paraben barındırdığını öğrendim bu yüzden kullanmıyorum. En iyisi ocean içeriği temiz
Mavilii BerrinHEA bizde en iyisi ocean die onu kullandık ama maalesef ki hiç bir işe yaramamisti. Oğlumun demir depoları nerdeyse bombostu. O begenmedigimiz ferrum damlayla doldurduk :) size tavsiyem kan degerlerini kontrol ettirin. Sizde bizim gibi boş yere kullanmış olmayın:)
Cinarinannnesi balanne_20 4 damla veriyorum bende ama benim aşı dan huysuz birde dişleri çıkacak galiba kaşınıyor ne bulursa ağzına götürüp ısırmaya çalışıyor isiramayincada ağlıyor.d
Esraozgn balanne_20 banada vegaferon verdiler gunluk 5 damla dediler herkese farkli soluyolar bu damlalari anlamadim ama benim bebislerim ikiz ikisindede huzursuzluk yok bnce ilacla alakasi yoktur canim
Esura balanne_20 içinde paraben var onun. Kullanmamanızı tavsiye ederim. Bize doktorumuz ocean microfer önerdi paraben var diye. Siz tabii doktorunuza danışabilirsiniz.