pingupingu9 -Kızlar sorunum bu sekilde, bu durumu yaşayan var mı? Ama öyle böyle bir ağlama değil bazen katılıyor ve nefesi kesiliyor içim açıyor sakinleştiremiyorum hemen kalkıyoruz eve geliyoruz kapıdan girince hiçbir problem yok😪
Streptekok pingupingu9 aynısını bizde yaşıyoruz cnm merak etme 4 aylik. Gittiğim yerde huzurum kalmadı, yediğimden içtiğimden hiç bir şey anlamiyorum
ayseozcil pingupingu9 benim kızımda öyleydi bir yere gitmeye korkuyordum annemlerde kayınvalidemlerde sanki bi yeri agrıyormuş gibi cıglık cıglıga aglıyordu yeni yeni geçmeye başladı bizim bu durum cok zor bi durum allah yardımcınız olsun
Ars0807 pingupingu9 10 aylık olucaz bizde de durumlar aynı herkesi ayağa kaldırıyor resmen huzursuz oluyorum o yüzden bir yere gideceksem birkaç kere düşünüyorum korka korka gidiyorum 😂😂
Berydeniz Bnm kizim 22 aylik bi yere gitmeyi sever ama durup dururken bişi olur herşeye ağlar sinir krizi gecirir hepsi bi değişik bu yeni jenerasyon çocuklar
Nimetdogann pingupingu9 kızım 11 aylık durum aynı 🤦♀️ Bayramda ne yapcam diye kara Kars düşünüyorum her daim ağlar tepemden inmez herkesi yabancılar hele başka evde deliriyor resmen her zaman gittiğimiz annem ve kayınvalidemlerin evi Dahil :( ne zaman düzelecek bilmiyorum
bayankitapkurdu pingupingu9 dışarı sık çıkmıyorsanız olabilir. Bi arkadaşımın kızı da aynı öyleydi. Sonra sık sık dışarı çıkmay başladılar şimdi etrafa gülücük saçıyor.
SedaNisa pingupingu9 bizde 5 ay 9 günlüğüz aynı huy bizde de var gittiğimiz her yerde yarım saat bile çok oturamiyoruz 🙄 eve gideceğimizi sanki anlıyor arabaya biniyoruz sesss yok eve bir girelim gülme krizine giriyor