1prensannesi06 sakın sakın 🙁 1 yaşa kadar kesinlikşe yasak, 2 yaşa kadar da önerilmiyor.. Bebeklerin bağırsakları hazmed3miyor ve kansızlık yapıyor..
B3nim ki 22 aylıktı memeden kestim öyle süt vermeye başladım, günde 1 çay bardağı kadar toplam..
Hatta hazımsızlık yaptı da laktozsuz süt aldık 🙄
Tugcee11