Kuaförde saçımızı kestirdigimizde saç işlerine yarayacak gibi olursa alıyorlarmış. Ben saçımın kimse tarafından kullanılmasını istemem.
Bir kez saçımi bir karıştan fazla kestirdim. Bir sonraki kuaföre gidişimde adam bana senin saçları toparlayıp peruk yaptık dedi şok oldum güya kesimde filan örnek olarak kullanıyormuş o peruğu.
Hiç bir şey diyemedim. Siz olsanız ne yapardınız. Kesimini vs beğendiğim bir yer.