Benim esimde basvuru yapacak ama ikametgah 1 sene şartı varmış biz şehir degistirmistik 4 ay oldu daha nasil olur eski ikametgah adresimize cikma sansi varmi yoksa hic mi olmaz cok heveslenmiştik cok uzulduk su an bilgisi olanlar donebilirmi lutfen 🙏